Dodaj na seznam Želja
1. Evropski skladišča ni mogoče poslati na otoke in na drugih mestih, na primer
a) španski skladišče: Kanarski Otok, Balearskih Otokov, poštne številke, ki so "35***", "38***", "51***", "52***"
b)portugalska skladišče: Zip kodo: 9****-***
c) francoska Polinezija, Otoku Reunion.
Na zgoraj navedenih področjih ne more biti dobavljeni iz Evropskega skladišča, smo zelo žal
2. Zaradi dejavnikov, kot so nacionalne politike v Braziliji, Peruju in drugih regijah, izdelki so lahko predmet dodatnih tarif
3. Ko je plačilo, ki je uspešen, bomo skupaj dostave v 48 urah,bo blago na splošno prispejo v roku 15-45 dni, če ne, prosimo, obrnite na nas v času, vam bomo odgovorili v roku 24 ur
4. Izdelek je zagotovljena v roku 3 mesecev po prejemu blaga (razen za potrošni material).Če dodatki, ki so poškodovani v tem obdobju se, prosimo, obrnite na nas v času.Bomo zamenjajte poškodovane dele za vas
5. Kadarkoli se lahko obrnete na nas, bomo poskušali naši moči, da reši svoj problem, če imate negativne ali slabo pripombe, prosim, povej mi, ki smo se zavezali, da bi vsaka stranka zadovoljna
1. Tovorni promet ne vključuje carinjenje pristojbine.Če izdelek potrebe carinjenja, prosimo, da sodelujejo.Če carinjenje ne uspe in izdelek, ki je bil vrnjen ali se je izgubil, ne bomo nosi nobene odgovornosti.Vse izgube zaradi bo krije kupec.
2. Prosimo, bodite prepričani, da pustite pravilne kontaktne podatke in naslov.Če naslov in kontaktni podatki so napačni in izdelek, ki je bil vrnjen ali se je izgubil, ne bomo nosi nobene odgovornosti, in vse izgube, ki jih povzroča to bo krije kupec.
1. Izdelkov se lahko razlikuje zaradi različnih proizvodnih serij,
2. Barva na embalaži izdelka polje je naključno, in nekateri so brez embalaže polje
3. Kovček se lahko poškoduje med transportom, če to vpliva na izdelek, se obrnite na nas
4. Izdelek, ki ne prihajajo z navodili