Dodaj na seznam Želja
Opis Izdelka
Preverite Vgradnjo V Zgornji Podatki:
1995-2000 za KAWASAKI All-Terrain Vozila (ATV) KEF300 Lakota 300 290cc
V obdobju 2001-2003 za KAWASAKI All-Terrain Vozila (ATV) KEF300 Lakota Šport 290cc
1989-2005 za KAWASAKI All-Terrain Vozila (ATV) KLF300 riječni jašek 300 4x4 290cc
1986-2004 za KAWASAKI All-Terrain Vozila (ATV) KLF300 riječni jašek 300 1986 290cc
1999-2002 za KAWASAKI All-Terrain Vozila (ATV) KVF300 Prairie 300 4x4 290cc
1999-2002 za KAWASAKI All-Terrain Vozila (ATV) KVF300 Prairie 300 290cc
SPEC:
Enota Vrsta Starter,Napetost 12,Starter Tip PMDD,Kratek za KAWASAKI KEF300 LAKOTA ŠPORT 1995-03,za KAWASAKI KLF300 riječni jašek 4WHL 1986-04,za KAWASAKI KVF300 PRARIE 1999-01,2-ČOPIČ STARTER,4-ČOPIČ)
Kako pogosto naj starter motornih lahko spremenilo?
1.Pred zamenjavo starter, imajo alternator in baterije pregleda, kot bi se lahko dejansko krivec svoje začetne težave.
2.Če je akumulator in alternator so bili izključiti, kot problem, potem pa zaključek bi bil, da tekmovalec ni.Obstaja nekaj stvari, ki lahko gredo slabo v starter:
3.Ščetke, zobniki in tuljavo navitij znotraj starter postane preveč obrabljena,Je magnetni je slabo, orLoose vijaki preprečevanje starter iz ukvarjajo ko je ključ obrnjen v vžiga.
4.Besedo nasvet: Če je vaš avto je že težko začeti, ali občasno, ali ves čas, ne vodi silijo ga.To bo povzročilo, da vse komponente, vključno z alternator in baterijo, za delo ekstra težko na začetni avto, sčasoma povzroča več škode.