Dodaj na seznam Želja
Novi CIS CA4F5800 za HP Officejet 6310 Inkjet Tiskalnik Enoto za Optično branje Stik slikovni Senzor
Pogoj : Nova ,Dobra Kvaliteta
Proizvajalec Številka Dela : CA4F5800
Značilnost : Združljiv
Pokvarjena Stopnja:Pokvarjena
Garancija: 3 Mesece
Kakovost Testiranje:100% Testiranje Beofe Dostava Strogo Testirani
Fit Teh Modelov:
za HP Officejet 6310 Inkjet Tiskalnik
Navodila za nameščanje, ki NISO vključeni v ta del !
Ne Glej Model Številko na seznamu?Pošlji Sporočilo !Z Veseljem Pomagali!
Smo dobave rezervnih delov, servis in popravilo ta model
○Razpoložljivost
Presežek izdelek je na voljo v omejenih količinah, in tisto, kar smo navedli, je vse, kar je na voljo, v tem trenutku.Vendar, če imate stalno povpraševanje za veliko količino izdelkov, vam svetujemo, da stopite v stik tako, da bomo lahko lov se navzdol za vas.
REŠITI PLANET .ZMANJŠATI, POPRAVILO, PONOVNO UPORABO TISKALNIKA .VZTRAJATI VAŠ TISKALNIK DELUJE .
Prosimo, e-pošte, če je predmet, ki ga zahtevajo ni na voljo.
Imamo veliko izdelke na zalogi, ki še niso na tej spletni strani.
○ Naše Prednosti
Zavezali smo se, da vam osebne storitve najvišje kakovosti
Nudimo visoko kakovost konkurenčnih Tiskalnik Rezervni in Kompleti z garancijo, poslovnih in trgovinskih cen, količinskih popustov
Smo prenovo Fusers in matričnih Printheads, in ponujajo vnaprej izmenjavo rešitev
Garancija
• Naši OEM in Združljivih izdelkov, ki so zajeti v 90-Dni garancije .Poslali vam bomo zamenjavo ali vrnitev denarja v naslednjih primerih:
• Izdelek, ki ga je kupil, je bil poškodovan.
• Non-poškodovan izdelek v neodprti originalni embalaži (predmet ponovne naselitve doplačilo).
•Ladijski napaka na naši strani.
• Se trudimo, da bi postopku vračanja tako enostavno, kot je mogoče.Za popolne informacije se, prosimo, glejte naša Politika glede vračil.
Politika Vračanja
• V primeru, da ste prejeli poškodovan element, ima kupec do 7 dni
• V primeru, da ste prejeli napačen element, Predmete, ki mora biti vrnjeno v originalni in neporabljene stanje & treba tudi v originalno škatlo in embalažni.
• Prosimo, da preberete opis, ki kot vodnik, preden boste ponudbo.Medtem ko se vsak korak je bilo poskrbljeno, da smo ladjo iz pravilne element, bo priložnost, ko prejmete predmete, ki se razlikujejo od opisa.V takem primeru vas prosimo, da se obrnete na nas takoj, tako smo lahko izboljšanje stanja.Vaše zadovoljstvo je za nas pomembno in cenimo vaše podjetje.
• Vse razlike med predmeti, ki jih prejmete, in odredila mora biti trdil v roku 7 dni po dobavi.Prosimo, obrnite na našo customer service za Maeve.si Sporočilo s slikami prejetih predmetov in dostava nalepko.Po sporočilu je potrdila, bomo nadaljevali vaše naročilo in vam pravilno rešitev ustrezno.
• Izdelek je pečat, ki mora biti potrjena s strani naročnika storitev ekipa.
• V nobenem primeru ne KDERZ odgovoren za kakršno koli naključno ali posledično škodo, vključno, vendar ne omejeno na izgubo poslovnih dobičkov, ali opremo.
KDERZIis ne odgovarja za kakršno koli škodo, ki so posledica nepravilne uporabe, zlorabe ali zanemarjanja.Smo odgovoren le za izdelke, ki so poškodovanih med dostavo ali izdelek, ki pride s tovarniško napako.
Spreminjanje izdelka brez KDERZI dovoljenja izniči garancijo.
Dostava
• Mi ladje po vsem svetu.
• Predmeti so ponavadi prihajajo ven v 48/72 ur v delovne dni po plačilu prejme.
• Prodajalci niso odgovorni za storitev tranzitni čas.Tranzitni čas, ki ga je prevoznik.
• Mednarodni kupci, ki so odgovorni za carine in carinskih pristojbin.
• Maeve.si Standardna Dostava Čas Okoli 15-25 Delovni Dan
• Poštnine čas za Rusijo bo 25-30 dni ali več zaradi strogih lokalni carinski pregled.
• Poštnine čas za Brazilijo bo 25-100days ali več zaradi strogih lokalni carinski pregled.
• Če se odločite, DHL, Fedex, EMS, UPS dostava bo hitrejša, običajno 7-15 delovnih dni.Nalogi bodo obdelani v roku 48 ur.Boste obveščeni on-line, ko je dobavljeni in sledenje podatkov se ponavadi treba posodobiti v roku 72 ur.
Povratne informacije
• Cenimo vaše povratne informacije in je naš sistem bo samodejno povratne informacije za seboj, ko ponudba poteče.
• Prosimo, da nas kontaktirate preko Maeve.si center za sporočila, če imate kakršne koli težave, vedno bomo poskušali naše najboljše, za 100% zadovoljstvo strank.